Zobacz, w czym mogę Cię wesprzeć:

Administracja biura

obsługa i porządkowanie skrzynki mailowej

odbieranie i sortowanie maili, tworzenie folderów

transkrypcje, wprowadzanie danych

research, wyszukiwanie informacji

tworzenie i redagowanie dokumentów

tworzenie prostych arkuszy kalkulacyjnych

grafiki w Canvie: do social mediów, prezentacje, oferty itp.

 

 

Newsletter

MailerLite, MailChimp

obsługa i wysyłka newslettera

tworzenie automatyzacji mailowych

przenoszenie baz danych

tworzenie kodów zapisu i pop-upów na stronę

Strona www i sklep internetowy

obsługa WordPress

aktualizacja motywów i wtyczek

modyfikacje podstron

dodawanie gotowych wpisów na bloga

tworzenie prostych stron www na WordPressie

obsługa WooCommerce – aktualizacje, dodawanie produktów
do sklepu

Cennik i pakiety godzinowe

Z pracy w większości przypadków rozliczam się godzinowo, a standardowa stawka za godzinę pracy to 50 zł.

Płacisz mi tylko za te godziny, które faktycznie przepracuję. Jeśli zdecydujesz się na wykupienie pakietu godzin, na koniec takiego pakietu dostaniesz raport odnośnie tego, jakie zadania dla Ciebie wykonałam i ile czasu mi to zajęło.

Ten pakiet jest dla Ciebie, jeśli:

  to będzie Twoja pierwsza współpraca z wirtualną asystentką i jeszcze nie wiesz do końca, „z czym to się je”

  potrzebujesz wirtualnej asystentki do doraźnych zadań na nie więcej, niż 5 godzin w miesiącu

  nie wiesz jeszcze dokładnie, jakie zadania chcesz oddelegować i chcesz na początek lepiej się w tym zorientować

Ten pakiet jest dla Ciebie, jeśli:

  wiesz, co chcesz oddelegować, masz konkretne plany

  współpracowałaś już z wirtualną asystentką albo jest to Twoja pierwsza współpraca, jednak wiesz, na czym to polega

  chcesz mieć więcej czasu na własne działania, jednak 20 godzin miesięcznie to dla Ciebie za dużo na początek

Ten pakiet jest dla Ciebie, jeśli:

  współpracowałaś już z wirtualną asystentką i znasz ten proces od środka

  potrzebujesz konkretnego wsparcia i pomocy w odciążeniu Cię w zadaniach, które wykonujesz na co dzień w swojej firmie

  masz sporo zadań do oddelegowania lub wiesz, że to, co chcesz zlecić, jest pracochłonne i wymaga więcej czasu

Ważność każdego pakietu to 30 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

Podane ceny są cenami brutto, wystawiam faktury bez VAT.

 

 

Krok po kroku… czyli jak wygląda współpraca

Po pierwsze:

Napisz do mnie maila: kim jesteś, czego potrzebujesz. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się TUTAJ, jest tam również krótka podpowiedź, co warto zawrzeć w takim mailu. Na wszystkie maile odpowiadam w ciągu 2 dni roboczych. Wszystkie szczegóły współpracy możemy omówić mailowo lub umówić się na krótką rozmowę telefoniczną.

Po drugie:

Jeśli zdecydujesz się na współpracę, prześlę podsumowanie naszych ustaleń na maila. Wyślę Ci również pakiet powitalny z niezbędnymi plikami i umowami do podpisania. Podpiszemy umowę o współpracy oraz, jeśli chcesz, umowę poufności. Następnie zgodnie z ustaleniami wpłacasz pieniądze. Po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie, zaczynam działać.

Po trzecie:

Pracując na godziny, korzystam z programu Toggl, który zlicza czas pracy, w związku z tym płacisz mi tylko za to, co faktycznie dla Ciebie przepracowałam. W trakcie współpracy jesteśmy cały czas w kontakcie. W każdej chwili możesz skonsultować przebieg zlecenia. Po zakończonym pakiecie wysyłam Ci raport z przepracowanych godzin.

Pytania? Wątpliwości?

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat zakresu zadań czy cennika, napisz do mnie bezpośrednio na e-mail:

kontakt@malgorzatastys.pl

albo używając formularza kontaktowego.

Sprawdź również zakładkę FAQ, czy nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytanie.